Geotrendlines jaaroverzicht 2018

Het jaar loopt bijna ten einde en dat betekent dat het tijd is voor een terugblik. Het afgelopen jaar hebben in totaal bijna 140.000 mensen onze site bezocht en schreven honderden mensen zich weer in voor onze wekelijkse nieuwsbrief. Ook wisten jullie onze Facebook pagina te vinden, wat we voor een belangrijk gedeelte te danken hebben aan lezers die onze artikelen via dit platform delen. Daarmee was dit jaar nog succesvoller dan het vorige jaar, waarin we dit platform lanceerden.

We hebben het afgelopen jaar weer enkele honderden artikelen gepubliceerd over een breed scala aan onderwerpen, zoals geopolitiek, economie, het geldsysteem en de maatschappij in bredere zin. We proberen altijd de belangrijkste onderwerpen te behandelen, maar door een gebrek aan tijd lukt het ons helaas niet om ieder onderwerp even uitvoerig te bespreken. De onderwerpen die we behandelen proberen we zo grondig mogelijk uit te zoeken, zodat we echt van toegevoegde waarde kunnen zijn in een snel veranderend medialandschap.

We zien aan de bezoekers en aan de resultaten van onze wekelijkse nieuwsbrief dat jullie onze artikelen erg interessant vinden. Ook zien we dat onze headlines op Facebook veel reacties oproepen. Toch horen we ook graag hoe we ons platform verder kunnen verbeteren. Zijn er onderwerpen waar we vaker over zouden kunnen schrijven? Misschien hebben jullie ook ideeën over hoe we dit platform verder kunnen ontwikkelen. Zoals u misschien al heeft gezien hebben we sinds kort ook ons eigen kanaal op YouTube, waar we videofragmenten met Nederlandse ondertiteling op publiceren.

Met Geotrendlines hebben we een onafhankelijke nieuwssite gelanceerd. We hebben de site geheel in eigen beheer en schrijven alle artikelen en vertalingen in onze vrije tijd. Met de advertentie-inkomsten via Google kunnen we de kosten voor de website dekken, maar we hebben meer geld nodig om het platform verder uit te breiden. We zouden het daarom erg waarderen als u dit initiatief ondersteunt met een donatie. Het afgelopen jaar hebben we in totaal een paar honderd euro aan donaties ontvangen. Daar zijn we erg dankbaar voor, maar elk beetje extra stelt ons in staat meer tijd te investeren in de website en in onze nieuwsartikelen.

We hopen in 2019 weer minstens zo hard te groeien als het afgelopen jaar. We kunnen terugblikken op een zeer succesvol 2018, waarin heel veel lezers onze site ontdekten en geïnspireerd werden door onze analyses en nieuwsartikelen. Namens het hele team van Geotrendlines wensen we u allen een gezond en voorspoedig 2019 toe!

Volg Geotrendlines nu ook via Telegram

Trendlines Insider

De huidige overvloed aan informatie maakt het lastig de rode draad te vinden, laat staan te volgen. Een abonnement op Trendlines Insider voorziet u van unieke, objectieve en onafhankelijke insider informatie. Vlijmscherpe analyses, verdiepende achtergrondverhalen, alert services en beursanalyses over allerlei financiële activa en nog veel meer… over geld, goud en geopolitiek!

Als abonnee van Trendlines Insider loopt u altijd voor op de mainstream media. Wij helpen u het financiële systeem beter te begrijpen, uw vermogen te beschermen en uw geld te laten groeien.

Klik hier om te abonneren!

Gerelateerd: